Lépjen kapcsolatba velünk

Telefon

Magyarország

+36 70422 45 88 | +36 1999 67 23

Kapcsolatfelvételi űrlap

Örömmel várjuk kérdéseit.

> Kapcsolat

FAQ

FAQ

01. Melyek a KVT-Fastening GmbH nyitvatartási idejei Astenben?

07.00 – 12.00 és 12.30 – 17.00 óra

02. Van üzemi szabadság a KVT-Fastening GmbH-nál?

Igen, karácsony és újév között.

03. Mennyibe kerülnek a küldési és csomagolási költségek a KVT-Fastening GmbH-nál?

A küldemények alapvetően az asteni raktárból indulnak. A szállítási költségeket a KVT-Fastening GmbH a küldés időpontjában érvényes árak alapján átalánydíjként számítja fel. 
A csomagolásra és szakszerű megsemmisítésre szállításonként 4,- EUR csomagolási átalány kerül felszámolásra. Különleges szabályozásokról írásban kell megállapodni.

04. Hogyan szállítjuk a megrendeléseket?

100 kg - 150 kg teljes súlyig és csomagszámtól függően a megrendelt árut Önnek a GLS csomagszállító szolgáltatás szállítja.

05. Mennyi ideig tart, míg a megrendelt árucikket megkapom?

Rendszerint az Ön által rendelt árucikk 24 órán belül küldhető (ha az raktáron van). CEE országokba szállítás esetén a szokásos szállítási idő a megrendelés felvételétől számított 1 - 3 nap - távolságtól függően.

06. Van minimális rendelési mennyiség a KVT-Fastening GmbH-nál?

100,- EUR nettó áruérték alatt 15,- EUR kezelési költséget számítunk fel. Ez nem vonatkozik az E-shopunkra.

07. Vannak Önöknek külszolgálatos dolgozói? Ki az én kapcsolattartóm?

Igen, a KVT-Fastening GmbH-nak vannak külszolgálatos munkatársai. Részletesebb információkért kérjük, hívja a központot.

Ausztria: +43 732 257700
Szlovákia: +42 1911102510
Szlovénia: +38 12808019
Cseh Köztársaság: +42 547125200201
Magyarország: +36 17690925
Lengyelország: +48 587621780
Románia: +40 371381155

 

08. Mi a SOLUTIONEERING?

A solutioneering az ügyfélgondozásunk minőségét és folyamatát jelenti. Ügyfeleinket belső- és külszolgálatos munkatársaink különleges ismereteikkel és tapasztalataikkal támogatják.
Ez még komplikáltabb problémák esetében is hatékony és biztos megoldásokhoz vezet.

09. Mit tehetek, ha kérdéseimre az eddigi GYIK nem tudott válasszal szolgálni.

Ebben az esetben eladóink szívesen segítenek Önnek telefonon, vagy a helyszínen a megfelelő megoldás kiválasztásában. Ez a link Önt közvetlenül a kapcsolat adatokhoz viszi.